На допомогу класному керівнику та вихователю

                         Документація класного керівника спеціальної школи:
(розробила класний керівник Новомиргородської спеціальної школи-інтернатІ-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради Дементій С.М.)

 - По вивченню колективу класу  складають психолого-педагогічну характеристику:
 1. Загальні дані про колектив
2. Зміст і характер навчальної діяльності (поведінка, дисциплінованість, взаємодопомога і т.д.) 3. Позашкільне життя класу (гуртки, суспільно-корисна праця, участь у загальношкільних заходах, ініціативність учнів)
4. Загальні висновки.
Картка результатів психологічних обстежень за формою: 
1. ПІБ вихованця____________________ 
2. Відомості про батьків, адреса, де працюють__________________ 
3. Взаємовідносини з батьками_______________________________ 
4. Як навчається: за 12 шкалою_______________________________
 5. Оцінка з поведінки: задов./незадов._________________________ 
6. Охоплення гуртковою роботою_____________________________ 
7. Громадські доручення у класі______________________________ 
8. Характер порушень поведінки_____________________________ 
9. Вжиті заходи (постійний контроль з боку вчителів та вихователів, батьків та ін._____________________________________________ 
10. Які заходи найефективніші _____________________________ 
                       Форма щоденника психолого-педагогічних спостережень:
 Хто проводить Дата Позитивні та негативні вчинки Педагогічні заходи Результати Состереження ведуть: Класний керівник Соціальний педагог Вихователь Практичний психолог
                       Індивідуальна карта дитини: 
стан здоров’я_____________________________ 
навчально-пізнавальні можливості______________________ 
ступінь свідомості та дисциплінованості стосовно навчальної діяльності_______________________________
 спрямованість особистості дитини (цілі, прагнення, інтереси, ставлення до людей, до себе, до праці)___________________________ 
вольові якості, темперамент, увага, пам'ять, мислення, культура мови, уява і творчість____________________________________________ 
зовнішній вигляд________________ 
становище в колективі__________________________ 
позашкільна зайнятість_____________________________________ 
трудова активність_________________________________________ 
 поведінка в школі_________________________________________ 
становлення до навколишньої дійсності______________________ 
 здатність до співпереживання______________________________ 
                               Карта родини
 відомості про батьків_____________________________________ 
тип родини_________________________________________________ 
 вік батьків, освіта і соціальний стан_____________________ 
 уклад сімейного життя_____________________________________ 
 характер стосунків у сім’ї________________________________ 
 склад родини, житлові умови_______________________________
 Дана форма роботи сприяє постійному вивченню, спостереженню за життям дітей, щоб виховувати у них сильні, найкращі якості. Для ведення вищезазначеної документації необхідно проводити роботу по вивченню особових справ; ознайомленню з медичними картками учнів; проводити бесіди із соціальним педагогом та співпрацювати із психологом, медичною сестрою закладу, вихователем; спілкуватися з батьками; індивідуальна робота з учнями (бесіди, анкетування, спостереження та ін..). 
Також класними керівниками ведеться документація: -
По вивченню колективу класу та складають психолого-педагогічну характеристику: 
1. Загальні дані про колектив 2. Зміст і характер навчальної діяльності (поведінка, дисциплінованість, взаємодопомога і т.д.) 3. Позашкільне життя класу (гуртки, суспільно-корисна праця, участь у загальношкільних заходах, ініціативність учнів) 4. Загальні висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Незвичайна подорож машиною часу" 28 листопада 2019 року у КЗ "Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної...