Документація класного керівника спеціальної школи:
(розробила класний керівник Новомиргородської спеціальної школи-інтернатІ-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради Дементій С.М.)
- По вивченню колективу класу складають психолого-педагогічну характеристику:
1. Загальні дані про колектив
2. Зміст і характер навчальної діяльності (поведінка, дисциплінованість, взаємодопомога і т.д.)
3. Позашкільне життя класу (гуртки, суспільно-корисна праця, участь у загальношкільних заходах, ініціативність учнів)
4. Загальні висновки.
Картка результатів психологічних обстежень за формою:
1. ПІБ вихованця____________________
2. Відомості про батьків, адреса, де працюють__________________
3. Взаємовідносини з батьками_______________________________
4. Як навчається: за 12 шкалою_______________________________
5. Оцінка з поведінки: задов./незадов._________________________
6. Охоплення гуртковою роботою_____________________________
7. Громадські доручення у класі______________________________
8. Характер порушень поведінки_____________________________
9. Вжиті заходи (постійний контроль з боку вчителів та вихователів, батьків та ін._____________________________________________
10. Які заходи найефективніші _____________________________
Форма щоденника психолого-педагогічних спостережень:
Хто проводить Дата Позитивні та негативні вчинки Педагогічні заходи Результати
Состереження ведуть:
Класний керівник
Соціальний педагог
Вихователь
Практичний психолог
Індивідуальна карта дитини:
стан здоров’я_____________________________
навчально-пізнавальні можливості______________________
ступінь свідомості та дисциплінованості стосовно навчальної діяльності_______________________________
спрямованість особистості дитини (цілі, прагнення, інтереси, ставлення до людей, до себе, до праці)___________________________
вольові якості, темперамент, увага, пам'ять, мислення, культура мови, уява і творчість____________________________________________
зовнішній вигляд________________
становище в колективі__________________________
позашкільна зайнятість_____________________________________
трудова активність_________________________________________
поведінка в школі_________________________________________
становлення до навколишньої дійсності______________________
здатність до співпереживання______________________________
Карта родини
відомості про батьків_____________________________________
тип родини_________________________________________________
вік батьків, освіта і соціальний стан_____________________
уклад сімейного життя_____________________________________
характер стосунків у сім’ї________________________________
склад родини, житлові умови_______________________________
Дана форма роботи сприяє постійному вивченню, спостереженню за життям дітей, щоб виховувати у них сильні, найкращі якості.
Для ведення вищезазначеної документації необхідно проводити роботу по вивченню особових справ; ознайомленню з медичними картками учнів; проводити бесіди із соціальним педагогом та співпрацювати із психологом, медичною сестрою закладу, вихователем; спілкуватися з батьками; індивідуальна робота з учнями (бесіди, анкетування, спостереження та ін..).
Також класними керівниками ведеться документація:
-
По вивченню колективу класу та складають психолого-педагогічну характеристику:
1. Загальні дані про колектив
2. Зміст і характер навчальної діяльності (поведінка, дисциплінованість, взаємодопомога і т.д.)
3. Позашкільне життя класу (гуртки, суспільно-корисна праця, участь у загальношкільних заходах, ініціативність учнів)
4. Загальні висновки.
Сторінки
- Головна сторінка
- Про мене
- БЖД
- Я - заступник директора з виховної роботи
- Загальношкільний проект "Таланти квітнуть серед нас..."
- Конкурси, акції, фестивалі...
- НАША ШКОЛА
- Позакласна робота (гуртки, спортивні секції)
- Інформація для батьків
- На допомогу класному керівнику та вихователю
- ВШО
- Для учнів
- Шкільний табір "Вись"
- Національно-патріотичне виховання
- Я - вчитель
Підписатися на:
Дописи (Atom)
"Незвичайна подорож машиною часу" 28 листопада 2019 року у КЗ "Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної...
-
До 85-річчя Новомиргородської школи для глухих дітей. В грудні 2017 року Новомиргородська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ...
-
Продовжуємо налагоджувати "місток" , який веде до толерантності. Щорічно в останню неділю вересня Світ відзначає Міжнародн...
-
В рамках соціального проекту "Місток до розуміння" творчою групою розроблено емблему, яка символізує щасливе дитинство в Україн...
Немає коментарів:
Дописати коментар